parcelgo

Регламент організації кур'єрської доставки

1. Поняття і визначення.

Клієнт - Замовник та платник послуги.

Відправник - особа що передає відправлення для подальшої доставки.

Одержувач - кінцевий отримувач відправлення.

Відправлення - адресована письмова кореспонденція, посилки, а також інші вкладення документарного і не документарного характеру, прийняті в індивідуальних упаковках, і які доставляються по одній накладній.

Накладна - документ, що оформлюється на кожне відправлення, що містить інформацію про найменування, адресу та контактні телефони Відправника та Одержувача, характер і властивості відправлення, дати відправлення і отримання відправлення, інформацію про додаткові послуги та порядок оплати, унікальний номер і штрих-код.

Штриховой код (штрихко́д)/ QR код - графічна інформація, що наноситься на упаковку / маркування відправлення та / або його вкладення, що надає можливість зчитування її технічними засобами, послідовність чорних і білих смуг, або інших геометричних фігур.

Мобільний додаток Виконавця - програмне забезпечення Виконавця, що використовується Клієнтами для доступу до послуг Виконавця за допомогою мобільного телефону, смартфону, планшетного комп'ютеру, підключеного до інформаційно-телекомунікаційної мережі "Інтернет".

«Особистий кабінет» - веб-сторінка на сайті Виконавця, що містить інформацію про Клієнта, доступні Клієнту послуги, підключені послуги, тарифи, що надає можливість ознайомлення з умовами надання послуг та їх підключення / отримання, а так само статистичну інформацію про обсяг отриманих послуг за результатами звітного періоду. Доступ до вищевказаних даних і функцій здійснюється за допомогою аутентифікаційних даних шляхом введення логіна і пароля Клієнта.

Сторони визнають юридичну силу документів, інформації та повідомлень, спрямованих за допомогою особистого кабінету Клієнта на сайті Виконавця, а також визнають юридичну силу будь-яких дій по вибору і замовленню відповідних послуг в особистому кабінеті Клієнта.

Інформація, розміщена на офіційному сайті Виконавця <www.parcelgo.com.ua>, в тому числі Договір організації кур'єрської доставки (далі по тексту - «Договір») та даний Регламент, містять умови організації кур'єрської доставки відправлень і являють собою публічну оферту.

Акцептом Клієнта є оформлення замовлення / накладної на послуги Виконавця і означає повне і беззастережне прийняття Клієнтом умов публічної оферти, викладених в Договорі організації кур'єрської доставки (у разі якщо Договір не укладався в письмовій формі) та даного Регламенту.

Відстеження етапів доставки відправлення доступне:

  1. Відмовитися від надання послуг у разі:
  1. Вибрати будь-який оптимальний і доступний спосіб і маршрут доставки.

  2. Змінювати умови цього Регламенту та вартість послуг. Виконавець публікує відповідні зміни на офіційному сайті Виконавця <www.parcelgo.com.ua>.

Клієнт зобов'язується самостійно відслідковувати вищевказані зміни.

2.6.7 З метою виконання Договору Виконавцем, Клієнт передає Виконавцю персональні дані Одержувачів відправлень, своїх представників і свої і гарантує, що отримав згоду суб'єктів персональних даних на збір, зберігання, передачу (в тому числі передачу третім особам, залученими Виконавцем для виконання зобов'язань за цим Договором), знищення і обробку персональних даних як автоматизованим, так і неавтоматизованих способом терміном на 3 роки.

Клієнт зобов'язується на вимогу Виконавця надати згоду на використання і обробку персональних даних співробітників / представників Клієнта, Одержувачів відправлень.

3.4 Відправник повинен самостійно заповнити супровідні документи, якщо вони необхідні (опис, рахунки-фактури, супровідні документи для митного оформлення, декларацію небезпечного відправлення і т.п.).

3.5. Заявка на виклик кур'єра для доставки відправлень направляється Клієнтом за допомогою особистого кабінету, з використанням засобів електронного / телефонного зв'язку, або безпосередньо в офісі Виконавця. Заявка повинна містити наступну інформацію: країна і місто відправлення, країна і місто отримання, адреса та контактні телефони Одержувача та Відправника, загальну характеристику відправлення, вагу, габарити упаковки в сантиметрах, порядок оплати.

3.6. Відправлення не може бути прийнято для доставки Виконавцем у випадках, якщо вкладення є або на власний розсуд Виконавця визнається небезпечними.

3.7. Клієнт зобов'язується забезпечити упаковку відправлення, що відповідає характеру вмісту відправлення та відповідає умовам транспортування. При необхідності Клієнт повинен вказати в накладній до замовлення необхідні додаткові послуги і сервіси.

3.7.1. Матеріал та тип упаковки повинні відповідати характеру вмісту відправлення. Для більшості посилок оптимальним вибором є міцні картонні коробки з гофрокартону. Якщо відправлення містить крихкі предмети, варто використовувати подвійну упаковку - спочатку загорнути предмет у захисний матеріал, а потім помістити у коробку з амортизуючим наповнювачем.

3.7.2. Крихкі предмети слід загортати в бульбашкову плівку або використовувати інші амортизуючі матеріали.

3.7.3. Гострі краї та кути необхідно захистити додатковим шаром пакувального матеріалу.

3.7.4. Рідини повинні бути надійно закриті та запаковані в герметичні пакети для запобігання протіканню. Електронні пристрої краще пакувати в антистатичні матеріали.

3.7.5. Між предметами необхідно залишати простір для амортизуючих матеріалів. Порожній простір у коробці повинен бути заповнений наповнювачем - це може бути пакувальний папір, пінопласт, повітряні подушки або інші матеріали, які запобігають переміщенню вмісту під час транспортування.

3.7.6. Всі шви та стики коробки повинні бути надійно заклеєні пакувальним скотчем. Рекомендується використовувати скотч шириною не менше 5 см та проклеювати всі шви кількома шарами. Для важких посилок доцільно додатково укріпити коробку пакувальною стрічкою по периметру. Клапани коробки повинні бути повністю закриті, без щілин та зазорів.

3.7.7. Економічність пакування також слід брати до уваги. Надмірно велика упаковка може призвести до додаткових витрат на доставку, тому важливо підібрати коробку, яка відповідає розміру відправлення.

У випадках, зазначених у цьому пункті, Клієнт самостійно здійснює оплату платежів, податків, витрат або доручає Виконавцю організувати процес оплати / відшкодування платежів, податків, витрат, зазначених у цьому пункті.

Вручення відправлення проводиться фізичній особі, зазначеній в якості Одержувача в накладній. При відсутності даної фізичної особи за адресою та інших прямих вказівок Клієнта або Одержувача, допускається видача відправлень за адресою доставки відправлення іншій особі.

Вручення відправлення юридичній особі, яка є Одержувачем, здійснюється будь-якому працівнику або представнику юридичної особи. При цьому Відправник може зазначити в накладній контактну особу організації, яка є Одержувачем, але це не тягне зобов'язання Виконавця вручити відправлення тільки даній контактній особі. Повноваження представника Одержувача на отримання відправлення можуть випливати з довіреності, а також з обставин, в яких відбувається вручення відправлення, в тому числі виходячи з того, що представник Одержувача знаходиться за адресою Одержувача, зазначеного в накладній та / або має доступ до друку (а так само штампу) організації, якій адресовано відправлення, може пред'явити службову перепустку, видану організацією, яка є Одержувачем, а також з інших обставин, з яких можуть слідувати зазначені повноваження в кожному конкретному випадку.

5. Зберігання та порядок повернень відправлень.

Відповідальність Виконавця:

Відповідальність Клієнта: