Регламент організації кур'єрської доставки
1. Поняття і визначення.
Клієнт - Замовник та платник послуги.
Відправник - особа що передає відправлення для подальшої доставки.
Одержувач - кінцевий отримувач відправлення.
Відправлення - адресована письмова кореспонденція, посилки, а також інші вкладення документарного і не документарного характеру, прийняті в індивідуальних упаковках, і які доставляються по одній накладній.
Накладна - документ, що оформлюється на кожне відправлення, що містить інформацію про найменування, адресу та контактні телефони Відправника та Одержувача, характер і властивості відправлення, дати відправлення і отримання відправлення, інформацію про додаткові послуги та порядок оплати, унікальний номер і штрих-код.
Штриховой код (штрихко́д)/ QR код - графічна інформація, що наноситься на упаковку / маркування відправлення та / або його вкладення, що надає можливість зчитування її технічними засобами, послідовність чорних і білих смуг, або інших геометричних фігур.
Мобільний додаток Виконавця - програмне забезпечення Виконавця, що використовується Клієнтами для доступу до послуг Виконавця за допомогою мобільного телефону, смартфону, планшетного комп'ютеру, підключеного до інформаційно-телекомунікаційної мережі "Інтернет".
«Особистий кабінет» - веб-сторінка на сайті Виконавця, що містить інформацію про Клієнта, доступні Клієнту послуги, підключені послуги, тарифи, що надає можливість ознайомлення з умовами надання послуг та їх підключення / отримання, а так само статистичну інформацію про обсяг отриманих послуг за результатами звітного періоду. Доступ до вищевказаних даних і функцій здійснюється за допомогою аутентифікаційних даних шляхом введення логіна і пароля Клієнта.
Сторони визнають юридичну силу документів, інформації та повідомлень, спрямованих за допомогою особистого кабінету Клієнта на сайті Виконавця, а також визнають юридичну силу будь-яких дій по вибору і замовленню відповідних послуг в особистому кабінеті Клієнта.
-
- Загальні умови надання послуг.
- Порядок укладення Договору і дія цього Регламенту.
Інформація, розміщена на офіційному сайті Виконавця <www.parcelgo.com.ua>, в тому числі Договір організації кур'єрської доставки (далі по тексту - «Договір») та даний Регламент, містять умови організації кур'єрської доставки відправлень і являють собою публічну оферту.
Акцептом Клієнта є оформлення замовлення / накладної на послуги Виконавця і означає повне і беззастережне прийняття Клієнтом умов публічної оферти, викладених в Договорі організації кур'єрської доставки (у разі якщо Договір не укладався в письмовій формі) та даного Регламенту.
-
- Тарифи.
- Перелік послуг, що надаються Виконавцем, і умови їх надання вказані на сайті Виконавця <www.parcelgo.com.ua>. Відправлення великовагових, негабаритних і небезпечних відправлень узгоджується з Виконавцем в індивідуальному порядку.
- Виконавець надає послуги за цінами, розрахованими в особистому кабінеті, якщо інша вартість послуг не встановлена Договором, оформленим у письмовій формі. Вартість послуг і товарів, зазначених на офіційному сайті Виконавця, в особистому кабінеті клієнта і / або в мобільному додатку Виконавця, в тому числі в розділах «калькулятор» є орієнтовними. Точна вартість послуг визначається стосовно конкретного відправлення в момент оформлення замовлення.
- Виконавець здійснює розрахунок плати за доставку відправлення, виходячи з максимального значення фізичної або об'ємної ваги. Округлення ваги проводиться до найближчого значення в бік збільшення. Розрахунок об'ємної ваги здійснюється за формулою: довжина (см) х ширина (см) х висота (см) / 5000. Виконавець має право повторно зважити і переміряти відправлення на спеціальному обладнанні в своєму офісі з метою підтвердження правильності розрахунку вартості доставки.
- Вартість послуг виконавця включає одну поїздку кур'єра для забору / доставки відправлення. Повторні поїздки здійснюються за додаткову плату за погодженням з Виконавцем.
- Вартість послуг Виконавця вказана без урахування вартості митного оформлення, мита, експортних мит, митних зборів та будь-яких місцевих мит, зборів і податків, якщо такі є застосовними.
- Терміни доставки.
- Терміни доставки обчислюються в робочих днях і не включають вихідні дні, святкові дні, дні необхідні для митного оформлення, затримки, пов'язані з дотриманням місцевих вимог безпеки та проведенням огляду вмісту відправлення як Виконавцем, так і уповноваженими органами, а також інші події поза контролем Виконавця.
- День прийому відправлення не приймається до уваги в розрахунку терміну доставки, при цьому сторони приймають до уваги, що терміни доставки можуть бути збільшені у зв'язку з несприятливими погодними умовами, зі святковими днями, спеціальними заходами.
- Виконавець залишає за собою право в грудні змінити терміни доставки відправлень в бік збільшення без додаткового узгодження з Клієнтом.
- Відслідковування доставки.
Відстеження етапів доставки відправлення доступне:
- на офіційному сайті Виконавця
- в особистому кабінеті Клієнта
- в мобільному додатку Виконавця
- в базі Клієнта в разі здійснення інтеграції інформаційних баз Клієнта і Виконавця.
- Зміна умов замовлення.
- Зміна адреси доставки відправлення можлива за запитом з боку Клієнта або Одержувача відправлення. Відправлення може бути доставлене за новою адресою в межах міста Одержувача, зазначеного при оформленні Замовлення. Термін доставки за новою адресою узгоджується додатково.
- Інші загальні умови надання послуг.
- Відправлення можуть бути доглянуті з метою безпеки. Клієнт погоджується з тим, що відправлення може бути розкрите, і вміст відправлення доглянуто Виконавцем або уповноваженою законом особою в будь-який момент часу без попереднього повідомлення Клієнта. У разі, якщо догляд проводиться в момент прийому відправлення для доставки, то розкриття проводиться Клієнтом. У разі необхідності розкриття та огляду відправлення після прийому відправлення для доставки, вищевказані дії здійснюються в присутності уповноваженого співробітника Виконавця. Розкриття здійснюється таким чином, щоб по можливості упаковка відправлення, пломба були збережені. У разі, якщо буде виявлено, що вкладення є забороненим до пересилання або є не дозволеним для доставки відповідно до цього Регламенту та чинного законодавства, вкладення підлягає поверненню Клієнту. При цьому витрати по поверненню вкладення Клієнту несе Клієнт, оплачуючи вартість послуг з повернення вкладення авансовим платежем. У разі неможливості повернення небезпечного або забороненого вкладення Клієнту силами Виконавця, Клієнт зобов'язується протягом 3-х робочих днів з моменту отримання відповідного повідомлення від Виконавця (спрямованого з використанням засобів телефонного або електронного зв'язку) здійснити самовивіз відповідного вкладення зі складу Виконавця. У разі порушення Клієнтом встановленого терміну для самовивозу відправлення, Виконавець звільняється від відповідальності за збереження і повернення відповідного відправлення Клієнту.
- Виконавець має право вимагати від Відправника / Клієнта додаткові документи, що свідчать про характер вкладення відправлення, яке пересилається (в т.ч. ліцензії, сертифікати, свідоцтва).
- Клієнт зобов'язаний забезпечити вільний доступ до адреси (місця) прийому / доставки відправлення (в т.ч. на територію, що охороняється, з наданням відповідного допуску / пропуску / довіреності, і т.д.).
- Норма часу на забір / вручення відправлення загальною вагою до 50 кг становить 15 хвилин. Час обчислюється з моменту прибуття кур'єра за адресою до моменту забору / вручення відправлення (підписання накладної), включаючи оформлення пропуску на територію, переміщення по внутрішній території. У разі перевищення Клієнтом даної норми (наявність черги на прийом / доставку, зайнятість працівників, територіальні особливості, не готовність відправлення до відправки і т.д.), кур'єр Виконавця має право відбути з даної адреси, або зафіксувати час приїзду і очікувати Відправника / Одержувача, з метою забору / вручення відправлення з оплатою за тарифом за очікування кур'єра понад 15-ти хвилин.
- Відправлення вагою понад 10 кг (об'ємної або фізичної ваги) доставляються до під'їзду будинку, а підйом на поверх здійснюється за додаткову плату.
- Виконавець має право в односторонньому без акцептному порядку:
- Відмовитися від надання послуг у разі:
-
відмови Клієнта надати Виконавцю необхідну для належного надання послуг інформацію та / або документацію, а також у разі відмови Клієнта / Відправника від розкриття відправлення для огляду співробітником Виконавця;
-
відмовитися від надання послуг, якщо у відправленні виявлено вкладення, яке не підлягає доставці у відповідності до умов цього Регламенту і чинного законодавства, або вкладення, доставка якого вимагає додаткового узгодження з Виконавцем, але доставка якого не була узгоджена;
-
відмовитися від надання послуг, якщо у Відправника відсутні документи, що засвідчують особу і / або довіреність (для ЮО) на представлення повноважень Відправника і / або платника.
-
Вибрати будь-який оптимальний і доступний спосіб і маршрут доставки.
-
Змінювати умови цього Регламенту та вартість послуг. Виконавець публікує відповідні зміни на офіційному сайті Виконавця <www.parcelgo.com.ua>.
Клієнт зобов'язується самостійно відслідковувати вищевказані зміни.
2.6.7 З метою виконання Договору Виконавцем, Клієнт передає Виконавцю персональні дані Одержувачів відправлень, своїх представників і свої і гарантує, що отримав згоду суб'єктів персональних даних на збір, зберігання, передачу (в тому числі передачу третім особам, залученими Виконавцем для виконання зобов'язань за цим Договором), знищення і обробку персональних даних як автоматизованим, так і неавтоматизованих способом терміном на 3 роки.
Клієнт зобов'язується на вимогу Виконавця надати згоду на використання і обробку персональних даних співробітників / представників Клієнта, Одержувачів відправлень.
- Порядок оформлення забору відправлень.
- Надання послуг організації кур'єрської доставки відправлень здійснюється за умови оформлення Клієнтом / Відправником відповідної накладної.
- Виконавцем встановлені кілька способів оформлення накладних Клієнтом: через особистий кабінет, безпосередньо в офісі Виконавця або по приїзду кур'єра.
- Відправлення приймаються Виконавцем в упакованому вигляді, за кількістю місць, без перевірки і перерахунку вкладень. Виконавець не приймає до доставки відправлення з перерахунком внутрішніх вкладень, якщо інше не передбачено письмовою угодою сторін.
3.4 Відправник повинен самостійно заповнити супровідні документи, якщо вони необхідні (опис, рахунки-фактури, супровідні документи для митного оформлення, декларацію небезпечного відправлення і т.п.).
3.5. Заявка на виклик кур'єра для доставки відправлень направляється Клієнтом за допомогою особистого кабінету, з використанням засобів електронного / телефонного зв'язку, або безпосередньо в офісі Виконавця. Заявка повинна містити наступну інформацію: країна і місто відправлення, країна і місто отримання, адреса та контактні телефони Одержувача та Відправника, загальну характеристику відправлення, вагу, габарити упаковки в сантиметрах, порядок оплати.
3.6. Відправлення не може бути прийнято для доставки Виконавцем у випадках, якщо вкладення є або на власний розсуд Виконавця визнається небезпечними.
3.7. Клієнт зобов'язується забезпечити упаковку відправлення, що відповідає характеру вмісту відправлення та відповідає умовам транспортування. При необхідності Клієнт повинен вказати в накладній до замовлення необхідні додаткові послуги і сервіси.
3.7.1. Матеріал та тип упаковки повинні відповідати характеру вмісту відправлення. Для більшості посилок оптимальним вибором є міцні картонні коробки з гофрокартону. Якщо відправлення містить крихкі предмети, варто використовувати подвійну упаковку - спочатку загорнути предмет у захисний матеріал, а потім помістити у коробку з амортизуючим наповнювачем.
3.7.2. Крихкі предмети слід загортати в бульбашкову плівку або використовувати інші амортизуючі матеріали.
3.7.3. Гострі краї та кути необхідно захистити додатковим шаром пакувального матеріалу.
3.7.4. Рідини повинні бути надійно закриті та запаковані в герметичні пакети для запобігання протіканню. Електронні пристрої краще пакувати в антистатичні матеріали.
3.7.5. Між предметами необхідно залишати простір для амортизуючих матеріалів. Порожній простір у коробці повинен бути заповнений наповнювачем - це може бути пакувальний папір, пінопласт, повітряні подушки або інші матеріали, які запобігають переміщенню вмісту під час транспортування.
3.7.6. Всі шви та стики коробки повинні бути надійно заклеєні пакувальним скотчем. Рекомендується використовувати скотч шириною не менше 5 см та проклеювати всі шви кількома шарами. Для важких посилок доцільно додатково укріпити коробку пакувальною стрічкою по периметру. Клапани коробки повинні бути повністю закриті, без щілин та зазорів.
3.7.7. Економічність пакування також слід брати до уваги. Надмірно велика упаковка може призвести до додаткових витрат на доставку, тому важливо підібрати коробку, яка відповідає розміру відправлення.
-
- Додаткові умови прийому відправлень для міжнародної доставки.
- Оформлення накладної означає укладення Договору організації кур'єрської доставки між Клієнтом та Виконавцем з умовами митного супроводу. Клієнт згоден з тим, що Виконавець має право вступати в договірні відносини з третіми особами на будь-яких прийнятних для себе умовах з метою виконання Договору організації кур'єрської доставки або надання інших послуг, в тому числі послуг митного оформлення.
- Клієнт зобов'язаний самостійно перевірити відсутність вмісту переданих відправлень у списку товарів, заборонених до ввезення / вивезення з / в країни відправлення і отримання. Клієнт зобов'язаний не передавати Виконавцю для доставки відправлення, зазначені в списку заборонених до ввезення / вивезення з / в країни відправлення і отримання.
- Клієнт самостійно інформує Одержувача відправлення про необхідність надання потрібних документів і оплати витрат по митному оформленню, якщо вони будуть нараховані, в разі доставки відправлення за межі України.
- Оформляючи замовлення, Клієнт доручає Виконавцю організувати процедуру митного оформлення митним представником від імені Клієнта. Клієнт також погоджується з тим, що Виконавець може виступати номінальним вантажоодержувачем з єдиною метою - призначення митного представника для проведення митного оформлення. Митний представник здійснює митний супровід від імені Клієнта, діючи в інтересах Клієнта.
- У разі вимоги митними органами надання додаткових документів з метою підтвердження відомостей, заявлених у митних деклараціях на ввезення / вивезення відправлень, що доставляються Виконавцем, або права Виконавця організовувати процедуру митного оформлення, надання необхідних документів проводиться Клієнтом за власний рахунок.
- Клієнт зобов'язується надавати повну і достовірну інформацію щодо вивезення та ввезення відправлень. Клієнт повідомлений, що в разі надання недостовірної або свідомо помилкової інформації про відправлення або його вміст до нього може бути пред'явлений цивільний позов і / або він може бути притягнутий до адміністративної або кримінальної відповідальності. Клієнт зобов'язується в повному обсязі відшкодувати Виконавцю збитки і захистити його від претензій, які можуть виникнути у зв'язку з наданою їм інформацією, а також від будь-яких витрат, які Виконавець може понести в зв'язку з вищевикладеним.
- Будь-які митні платежі, податки (включаючи, але не обмежуючись, податком на додану вартість, якщо він підлягає сплаті), які митний представник може понести в результаті дій митних або інших державних органів влади, або в зв'язку з тим, що Клієнт не зможе надати належний перелік документів, та / або отримати необхідну ліцензію або дозвіл, будуть виставлені до оплати Клієнту. Вартість зберігання та інші витрати, які Виконавець може понести в результаті дій митних або інших державних органів влади, або в зв'язку з тим, що Клієнт не зможе надати належний перелік документів, та / або отримати необхідну ліцензію або дозвіл, зобов'язаний оплатити Клієнт.
У випадках, зазначених у цьому пункті, Клієнт самостійно здійснює оплату платежів, податків, витрат або доручає Виконавцю організувати процес оплати / відшкодування платежів, податків, витрат, зазначених у цьому пункті.
- Порядок вручення відправлень.
- Відправлення доставляється за адресою, вказаною в накладній Клієнтом.
Вручення відправлення проводиться фізичній особі, зазначеній в якості Одержувача в накладній. При відсутності даної фізичної особи за адресою та інших прямих вказівок Клієнта або Одержувача, допускається видача відправлень за адресою доставки відправлення іншій особі.
Вручення відправлення юридичній особі, яка є Одержувачем, здійснюється будь-якому працівнику або представнику юридичної особи. При цьому Відправник може зазначити в накладній контактну особу організації, яка є Одержувачем, але це не тягне зобов'язання Виконавця вручити відправлення тільки даній контактній особі. Повноваження представника Одержувача на отримання відправлення можуть випливати з довіреності, а також з обставин, в яких відбувається вручення відправлення, в тому числі виходячи з того, що представник Одержувача знаходиться за адресою Одержувача, зазначеного в накладній та / або має доступ до друку (а так само штампу) організації, якій адресовано відправлення, може пред'явити службову перепустку, видану організацією, яка є Одержувачем, а також з інших обставин, з яких можуть слідувати зазначені повноваження в кожному конкретному випадку.
-
- Відправлення не доставляється за адресами абонентських скриньок або із зазначенням тільки поштових індексів.
- Доставка на адресу публічних державних і муніципальних організацій (органи влади всіх гілок і рівнів, включаючи правоохоронні, податкові, судові, ліцензійні, військові організації) здійснюється Виконавцем без гарантії звіту про доставку відповідно до порядку, що діє в цих організаціях (зокрема, в канцеляріях прийом відправлень здійснюється без підпису співробітника про його отримання або вкладення відправлення в ящик для кореспонденції на вході).
- У випадку видимих порушень упаковки Клієнт / Одержувач має право в момент вручення відправлення вимагати від співробітника Виконавця брати участь в огляді вмісту і складання двостороннього акту за формою, встановленою Виконавцем.
- При видачі відправлень на території інших країн Виконавець здійснює доставку відправлення Одержувачу, або іншій особі, яка за оцінкою Виконавця має повноваження на отримання відправлення від імені одержувача (як, наприклад, особи, що проживають в одному приміщенні з Одержувачем, колега і т .п.). Якщо вручити відправлення Одержувачу або іншій особі, що діє від імені Одержувача не представляється можливим, то відправлення може бути залишено в поштовій скриньці одержувача (якщо є), або іншому місці, що дозволяє Одержувачу отримати відправлення (відправлення включаючи, але не обмежуючись може бути доставлено сусідам, залишено в безпосередній близькості від поштової скриньки, залишено у консьєржа, тощо).
5. Зберігання та порядок повернень відправлень.
-
- При неможливості вручення відправлення Одержувачу, відправлення зберігається на складі Виконавця безкоштовно 7 календарних днів. Після 7-ми календарних днів, починаючи з 8-ї доби, зберігання відправлень здійснюється Виконавцем за додаткову плату, якщо інше не передбачено Договором. Вартість послуг зберігання залежить від габаритів відправлення і нараховується за кожен календарний день.
- При незатребуваності відправлення протягом одного календарного місяця, після повторного повідомлення Одержувача про необхідність отримання, відправлення повертається Клієнту. При цьому Клієнт зобов'язаний сплатити Виконавцю понесені витрати в зв'язку з переадресацією, зберіганням, знищенням, поверненням відправлення та повторними доставками.
- У разі письмової відмови Одержувача та Клієнта від отримання відправлення, або в разі незатребуваності відправлення (в т.ч. відсутності письмової вказівки Клієнта про повернення / пересилання відправлення) протягом двох місяців з моменту передачі відправлення Виконавцеві для доставки, право власності на відповідне відправлення переходить до Виконавця.
-
Відповідальність сторін.
Відповідальність Виконавця:
-
- Виконавець несе відповідальність за порушення термінів доставки відправлень в розмірі 3% (трьох відсотків) від вартості послуги з доставки відповідного відправлення за кожен робочий день прострочення, але не більше вартості послуг з доставки відправлення за відповідною накладною.
- Розмір відповідальності Виконавця за відправлення, вартість якого не була вказана і за яку не стягувався збір за оголошену вартість:
- у випадку повної втрати чи повного пошкодження (псування) відправлення - в розмірі вартості послуг Виконавця по доставці відповідного відправлення;
- у випадку часткового пошкодження (псування) або втрати частини відправлення - в розмірі частини вартості послуг Виконавця по доставці всього відправлення пропорційно частці ваги пошкодженого / втраченого вкладення в загальній вазі всього відправлення.
- Розмір відповідальності Виконавця за відправлення, вартість якого була оголошена і за яке стягувався збір за оголошену вартість:
- у випадку повного пошкодження (псування) або повної втрати відправлення - в розмірі вартості вкладення, яке перебувало у відповідному відправленні, але не більше розміру оголошеної вартості, зазначеного в накладній, і вартості послуг з доставки відповідного відправлення;
- у випадку втрати (нестачі) частини відправлення або часткового його пошкодження - в розмірі частини вартості послуг Виконавця по доставці всього відправлення пропорційно частці ваги пошкодженого / втраченого вкладення в загальній вазі всього відправлення та додаткової компенсації в розмірі вартості відсутнього вкладення або суми, на яку знизилася вартість пошкодженого вкладення, але не більше розміру оголошеної вартості, зазначеної в накладній, і вартості послуг з доставки відповідного відправлення.
- Виконавець не відшкодовує упущену вигоду, будь-які інші непрямі збитки Клієнта.
- Клієнт зобов'язується забезпечити упаковку відправлення згідно з Вимогами Виконавця, встановленими цим Регламентом. У разі недотримання Клієнтом даних вимог по упаковці вкладення, Виконавець звільняється від відповідальності за пошкодження вкладення. У разі якщо при недотриманні вимог цього Регламенту по упаковці відправлень, Клієнту була підключена послуга «Оголошена вартість» (прийнята оплата вартості за названу послугу), то в разі пошкодження відправлення Виконавець звільняється від відповідальності за пошкодження вкладення, передбаченої пунктом 6.3. цього Регламенту, а грошові кошти, сплачені Клієнтом за послугу «Оголошення вартості», підлягають поверненню Клієнту.
- У разі зазначення Клієнтом / Відправником у накладній недостовірної / неповної інформації про вкладення, умов доставки, обробки, пакування та зберігання вкладення, а також в разі конфіскації вкладень державними органами, Виконавець не несе відповідальності за можливе порушення термінів доставки і / або збитки.
- Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки, що виникли в результаті шахрайських дій Відправника, Одержувача або третіх осіб, які не є співробітниками Виконавця.
- Виконавець не несе відповідальність за будь-які збитки, або прострочення виконання прийнятих на себе за даним Договором та цього Регламенту зобов'язань, якщо вони викликані незалежними від Виконавця обставинами. Зазначені обставини, крім іншого, включають:
- стихійні лиха, а саме: землетрус, циклон, буря, повінь, туман, пожежа і т.д.;
- форс-мажорні обставини, а саме: військові дії, падіння повітряного судна, автокатастрофа, ембарго, епідемія, пандемія, заколот або масові заворушення, страйки і т.д.;
- будь-які дефекти або характеристики, обумовлені властивостями відправлення, навіть якщо про них було повідомлено Виконавцю Клієнтом в момент оформлення накладної;
- будь-які дії або бездіяльності осіб, які не є співробітниками або підрядниками Виконавця, а саме: Клієнта, Одержувача, третьої сторони (в тому числі перевізника), офіційних осіб;
- надання Виконавцю для доставки відправлення, небезпечного / забороненого до доставки (пересилання);
- негативного впливу електричних або магнітних полів на електронні або фотографічні зображення, дані або записи, або їх стирання;
- невиконання Клієнтом умов, встановлених цим Регламентом;
- відправлення прийнято і доставлено з дотриманням всіх умов, при цьому відсутні зовнішні пошкодження його упаковки, печаток (пломб);
- факт псування відправлення пов'язаний з недотриманням певного температурного режиму, самозаймання, бродіння, гниття, старіння, усушки, корозії та інших природних властивостей вкладення в відправлення;
- факт пропажі, псування відправлення (частини вкладення) був встановлений після отримання відправлення Одержувачем;
- при зміні дати / адреси отримання відправлення з ініціативи Клієнта / Одержувача.
Відповідальність Клієнта: