parcelgo

ДОГОВІР

організації кур'єрської доставки

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОМАРІСТ ДМИТРО ВАДИМОВИЧ, виконуючий свою діяльність під знаком PARCEL GO (надалі іменується «Виконавець») та___**_**_**_**_ (надалі іменується «Замовник») уклали даний Договір про наступне:

1.Терміни та визначення

1.1. Договір - це угода між Замовником та Виконавцем, де Виконавець зобов'язується організувати доставку відправлень (листів, посилок, вантажів) на умовах, що встановлені Виконавцем, а Замовник оплачує надані послуги.

1.2. Відправлення - належним чином упаковані посилки з документами чи товарним вкладенням, які приймаються, обробляються, перевозяться будь-яким видом транспорту з метою доставки Одержувачу.

1.3. Виконавець - Особа , яка надає послуги з організації кур'єрської доставки.

1.4. Замовник - фізична або юридична особа - клієнт (Відправник, Одержувач або третя сторона), яка користується послугами кур'єрської доставки відправлень.

1.5. Регламент - умови надання послуг організації кур'єрської доставки Виконавця, розміщені на сайті.

1.6. Сайт - інтернет-ресурс www.parcelgo.com.ua.

1.7. Особистий кабінет - спеціальний розділ на сайті Виконавця, який надає користувачеві персоналізований доступ до інформації та функцій, що стосуються його акаунту (здійснення замовлення послуг, розрахунок термінів та вартості відправлень, відстеження доставки, статистичну інформацію про обсяг отриманих послуг за результатами звітного періоду тощо).

2. Предмет договору

2.1. На умовах, передбачених цим Договором та Регламентом, Виконавець зобов'язується за плату надати Замовнику послуги організації кур'єрської доставки відправлень, а також інші додаткові послуги та сервіси, що пов'язані з доставкою, а Замовник зобов'язується забезпечити їх прийняття та оплату.

3. Права та обов'язки сторін

3.1 Виконавець зобов'язаний:

3.1.1. Організувати перевезення відправлень.

3.1.2. Забезпечити приймання, обробку, зберігання відправлень.

3.1.3. Організувати повернення недоставлених відправлень.

3.1.4. Надати послуги відповідно до умов цього Договору та Регламенту.

3.2. Виконавець має право:

3.2.1. Отримати оплату за надані послуги та відшкодування витрат, понесених у зв'язку з виконанням митних формальностей щодо відправлень.

3.2.2. Вимагати від Замовника попередньої оплати за надані послуги, в тому числі при наявності перед Виконавцем заборгованості по оплаті наданих послуг.

3.2.3. Повторно зважувати та переміряти розмір відправлення, на спеціальному обладнанні в своєму офісі, з метою підтвердження або корегування вказаних Замовником даних. Корегування ваги та/або розмірів відправлення може привести до зміни вартості доставки.

3.2.4. Пред'являти відправлення митним органам для митного контролю та митного оформлення.

3.2.5. При здійсненні повноважень, встановлених Договором, діяти як самостійно, так і за допомогою залучених третіх осіб. При цьому, залучення таких третіх осіб не робить їх стороною цього Договору, не встановлює для них прав та обов'язків, передбачених цим Договором. Відповідальність за дії таких залучених третіх осіб несе Виконавець.

3.2.6. В односторонньому порядку відмовитися від виконання цього Договору, або призупинити його виконання якщо:

  1. надання послуг може порушувати законодавство України;

  2. відправлення Замовника можуть пошкодити інші відправлення або викликати затримку їх доставки;

  3. Замовник має заборгованість по оплаті за надані послуги;

  4. за наявності не ввічливої поведінки Замовника в адресу персоналу Виконавця.

3.2.7. Самостійно встановлювати, змінювати і скасовувати перелік послуг і сервісів, що надаються відповідно до Договору та Регламенту і тарифи на них.

3.2.8. В односторонньому порядку змінювати положення Договору, Регламенту, тарифи шляхом розміщення їх на Сайті чи особистому кабінеті.

3.3. Замовник зобов'язаний:

3.3.1. У порядку, передбаченому Договором, прийняти та оплатити надані Виконавцем послуги.

3.3.2. Повідомити Виконавцю повну та достовірну інформацію про вміст відправлення. Нести відповідальність за наслідки, які виникли в разі недостовірно вказаної інформації про вміст відправлення.

3.3.3. Забезпечити упаковку відправлення, що відповідає характеру вмісту відправлення та відповідає умовам транспортування.

3.3.4. Правильно заповнювати накладну, надавати необхідні супровідні документи, а також не передавати для доставки відправлення, заборонені законом до пересилання або для доставки яких потрібен спеціальний дозвіл.

3.3.5. Оплатити відправлення, доставлене на умовах оплати Одержувачем, якщо останній відмовляється оплатити доставку даного відправлення.

3.3.6. Належним чином дотримуватися і виконувати Регламент Виконавця. Самостійно відслідковувати зміни та доповнення тарифів, Регламенту, розміщених на сайті Виконавця.

3.3.7. Відшкодувати витрати Виконавця по поверненню відправлення в разі зазначення Замовником невірної і / або неповної адреси при передачі відправлення на доставку, а також в разі відмови Одержувача прийняти відправлення.

3.3.8. У випадках, якщо Замовник не є Відправником і / або Одержувачем відповідного відправлення, Замовник приймає на себе зобов'язання з дотримання і виконання умов цього Договору Відправником і / або Одержувачем в тому числі в частині оформлення, упаковки, процедури передачі / приймання відповідного відправлення. Відповідальність за недотримання названих вимог Відправником і / або Одержувачем покладається на Замовника.

3.4. Замовник має право:

3.4.1. Отримувати належну якість послуг та обслуговування.

3.4.2. Отримувати необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію державною мовою про послуги, сервіси, їх якість, асортимент.

3.4.3. Замовляти додаткові послуги у Виконавця, такі як: пакування, складська обробка, зберігання відправлень, тощо.

3.4.4. Користуватись Особистим кабінетом Виконавця на безоплатній основі.

4. Порядок прийому відправлень

4.1. Надання послуг організації кур'єрської доставки відправлень здійснюється за умови оформлення Замовником / Відправником відповідної накладної через особистий кабінет, безпосередньо в офісі Виконавця або по приїзду кур'єра.

Відправлення приймаються Виконавцем в упакованому вигляді, за кількістю місць, без перевірки і перерахунку вкладень.

4.2. Замовник / Відправник повинен самостійно заповнити супровідні документи, якщо вони необхідні (опис, рахунки-фактури, супровідні документи для митного оформлення, декларацію небезпечного відправлення і т.п.).

4.3 Відправлення не може бути прийнято для доставки Виконавцем у випадках, якщо вкладення є або на власний розсуд Виконавця визнається небезпечними.

4.4. Замовляючи послуги, передбачені Договором, Замовник підтверджує, що він ознайомлений та погоджується з положеннями Договору, Умовами, Політикою, тарифами, чинними на момент передачі відправлення для його перевезення та зобов'язується їх виконувати.

5. Порядок прийому - передачі наданих послуг

5.1. Надання послуг за цим Договором підтверджується підписанням двосторонніх актів виконаних (наданих) послуг, в яких повинні бути перераховані надані послуги і їх фактична вартість, розрахована у відповідності з тарифами Виконавця, Регламентом, умовами даного Договору.

5.2. Замовник протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання від Виконавця акту виконаних (наданих) послуг, зобов'язаний підписати цей документ й повернути його Виконавцю або надати обґрунтовану відмову від підписання акту. У разі якщо Замовник у зазначений термін не поверне підписаний акт Виконавцю, або не надасть обґрунтовану відмову від підписання акту, послуги будуть вважатися наданими Виконавцем у повному обсязі.

6. Умови врегулювання відносин електронного документообігу

6.1. Сторони погоджують можливість використання електронних документів в документообігу в рамках виконання цього Договору, в тому числі, але не обмежуючись, при укладанні даного Договору, додаткових угод, додатків, доповнень до Договору, актів виконаних (наданих) послуг, виставлених рахунків-фактур (рахунків) на оплату, та будь-яких інших первинних документів (далі - «електронні документи»).

6.2. Електронні документи, у разі їх застосування, підписуються Сторонами кваліфікованим електронним підписом (КЕП) та повинні містити обов'язкові реквізити електронного документу відповідно до вимог чинного законодавства України.

6.3. Електронні документи однією Стороною направляються іншій Стороні та підписуються Сторонами з дотримання строків, передбачених Договором для паперових носіїв таких документів.

6.4. Сторони домовилися, що електронні документи, які підписані з використанням КЕП, мають повну юридичну силу, породжують права та обов'язки для Сторін, можуть бути представлені до суду в якості належних доказів та визнаються рівнозначними документами, що складаються на паперовому носієві. Сторони визнають, що КЕП має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис.

6.5. Сторони погодили, що обмін електронними документами (електронний документообіг) здійснюється між ними за допомогою Програмного забезпечення M.E.Doc або, у разі технічної неможливості використання M.E.Doc. - Сервісу електронного документообігу «Вчасно» (https://vchasno.ua/). Сторони за необхідності, за спільною згодою можуть змінити спосіб здійснення електронного документообороту, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода.

 У разі неможливості використання вищевказаних способів, електронний документообіг може здійснюватися шляхом обміну електронними документами, підписаними КЕП за допомогою електронного листування (E-mail). Адреса електронної пошти Сторін для обміну електронними документами за допомогою E-mail:

  Виконавець: otchetuim@gmail.com

Замовник:

6.6. У разі неможливості використання способів електронного документообігу, вказаних у п. 6.5 цього Договору, однією із Сторін та/або підписання КЕП з обґрунтованої причини, в тому числі технічних проблем, документи підписуються в паперовому вигляді відповідно до умов, в тому числі і строків, передбачених Договором.

При цьому, про неможливість використання таких способів та/або КЕП та обґрунтовану причину, така Сторона зобов'язана негайно, але не пізніше 1 робочого дня з дати виявлення таких проблем, письмово повідомити іншу Сторону.

6.7. Якщо Сторонами створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. У разі, якщо такі документи не ідентичні, чинним є електронний документ, за умови що він оформлений належним чином.

6.8. Сторони дійшли згоди, що скасування таких помилкових електронних документів, як акти виконаних (наданих) послуг, рахунки-фактури (рахунки) на оплату, та будь-яких інших первинних документів, які підписані обома Сторонами КЕП, здійснюється виключно шляхом складення та підписання Сторонами Акту про анулювання такого помилкового електронного документа. Акт про анулювання помилкового електронного документа складається Замовником з власної ініціативи, або на вимогу Виконавця.

6.9. Кожна із Сторін зобов'язана здійснювати перевірку КЕП своєї уповноваженої особи, яка підписує електронний документ КЕП чи печатки (у разі застосування) на відповідність вимогам законодавства і несе негативні наслідки та відшкодовує іншій Стороні збитки, нанесені такій Стороні, якщо КЕП не відповідає таким вимогам законодавства в тому числі у випадку втрати чинності КЕП своєї уповноваженої особи, яка підписала електронний документ або застосувала печатку.

6.10. На вимогу Сторони Договір / додатки / доповнення / угоди до нього, бухгалтерські та інші документи, підписані шляхом обміну електронними документами, підлягають заміні на документ, підписаний власноручним підписом та скріплений печаткою, протягом 20-ти днів з моменту пред'явлення письмової вимоги Сторони. При цьому накладні витрати по відправці запитуваних документів покладаються на сторону, яка направила відповідний запит.

7. Порядок розрахунків

7.1. Замовник оплачує Виконавцю вартість наданих за цим Договором послуг згідно з тарифами Виконавця, розміщеними на сайті або розрахованому в особистому кабінеті. При наявності персонального тарифу для Замовника, він оформлюється відповідним Додатком до Договору. У разі якщо відправлення не відповідає конкретному виду послуги, замовленої Замовником, Виконавець має право доставити відправлення способом і в строки, які підходять для даного типу відправлення, а також провести тарифікацію, передбачену для відповідного виду послуги.

7.2. Оплата рахунків за послуги Виконавця здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у розділі 10 цього Договору або шляхом внесення готівкових грошових коштів у касу Виконавця. Рахунки підлягають оплаті протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту їх отримання Замовником.

8. Відповідальність сторін

8.1. Сторони погодили, що за невиконання або неналежне виконання прийнятих на себе зобов'язань винна сторона несе відповідальність, передбачену цим Договором, Регламентом і положеннями чинного законодавства України.

8.2. Замовник несе відповідальність за невиконання своїх зобов'язань по оплаті вартості послуг, що надаються Виконавцем, в тому числі доставленого на умовах оплати Одержувачем, якщо останній з яких-небудь причин відмовляється оплатити доставку відправлення. При несплаті вартості послуг протягом терміну, встановленого 7-м розділом Договору, Виконавець має право вимагати від Замовника сплати пені в розмірі 0,2% від суми заборгованості за кожен день прострочення.

Крім того, в разі порушення термінів оплати більш ніж на 10-ть календарних днів, Виконавець має право призупинити надання послуг, передбачених Договором. При цьому Виконавець має право утримувати відправлення Замовника до повного погашення наявної заборгованості.

8.3. Замовник повністю бере на себе відповідальність за взаємодію з Одержувачем в частині, що стосується інформації про відправлення, його споживчі властивості, вартості послуг Виконавця і т.д.

8.4. Виконавець несе відповідальність в обмеженому розмірі. Розміри відповідальності Виконавця встановлені в Регламенті.

8.5. Виконавець не несе відповідальності в разі, якщо невиконання або неналежне виконання Договору сталися з вини Замовника або Одержувача, або Відправника.

8.6. Сторони звільняються від відповідальності за зобов'язаннями, прийнятими на себе за Договором, якщо невиконання стало наслідком дії непередбачених обставин (в т.ч. форс-мажору).

9. Інші умови

9.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє протягом одного календарного року. У випадку, якщо жодна зі сторін Договору не заявить про свій намір про припинення відносин за Договором за 30 календарних днів до закінчення терміну його дії, Договір вважається автоматично пролонгованим на тих же умовах на той же термін. Кількість пролонгацій не обмежена.

9.2. Одна із Сторін має право відмовитися від виконання Договору, письмово повідомивши про це іншу сторону не пізніше, ніж за 30 календарних днів до дати розірвання Договору.

9.3. Факсимільні копії документів, за умови їх підписання уповноваженими особами, листування по електронній пошті мають юридичну силу і можуть служити підставою для виконання зобов'язань.

9.4. Сторони мають право поступитися своїми правами і обов'язками за Договором третій особі, попередивши про це іншу сторону письмовим повідомленням (із зазначенням найменування, банківських реквізитів і місцезнаходження третьої особи).

9.5. При зміні адреси, реквізитів, про реорганізацію, про ліквідацію відповідна сторона письмово повідомляє іншу сторону протягом 10-ти робочих днів з моменту внесення відповідних змін.

9.6. У всьому іншому, що не передбачено Договором, Сторони керуються положеннями Регламенту і чинного законодавства України. Положення цього договору мають переважну силу по відношенню до Регламенту.

9.7. Невід'ємною частиною Договору є Регламент, що носить характер публічної оферти і розміщується на сайті.

10. Місцезнаходження та реквізити сторін

Виконавець

ФОП КОМАРІСТ ДМИТРО ВАДИМОВИЧ

Адреса

03049, м. Київ, вул. Уманська, 6

код за ДРФО 3086821551

Банківські реквізити:

IВАN UA 173220010000026008300008486

Банк АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"

МФО 322001

Телефон служби підтримки Клієнтів 0443372575

Електронна пошта: info@parcelgo.com.ua

**_**_/__**__**_____/

Замовник